Продавець ООО "Аксис-Буд" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2642 відгуків
+380 (50) 468-57-57
+380 (50) 493-57-57
"Аксис-Буд" - це професійний інструмент за оптовими цінами

Торгова марка STANLEY історія розвитку

В основному більшість американських компаній називаються іменами своїх засновників. Торгова марка і STANLEY не є винятком. Її «батьком» був Фредерік Стенлі, який в 1843 відкрив невелике виробництво болтів і дверних засувів. З часом маленька фабрика розвивалася, росла і набирала торгові і виробничі обороти. Напевно Фредерік тоді й не думав, що його «дітище» ось вже понад 175 років на світовому ринку буде одним з найбільших виробників ручного, та й не тільки, інструменту у світі.
З не великих фабрик почали з'являтися заводи з новими потужними технологіями, які і сьогодні не стоять на місці. У чому секрет успіху простого американця?

Власне, секрету ніякого немає (якщо такий і був, то нам не доля його впізнати), ми можемо тільки аналізувати факти і робити висновки.

У Фредеріка був брат Генрі, який теж володів фабрикою, що займається виробництвом вимірювальної продукції. У 1920 році відбулося злиття цих двох фабрик, в одну велику компанію, що забезпечило безперервне і якісне виробництво.

Потім відкриваються філії компанії STANLEY за американським містам, в Канаді. При цьому паралельно йде об'єднання з дрібними заводами і фабриками, і компанія поступово нарощує свій матеріальний і виробничий капітал.

В 1914 році на ринок випускається перший степлер ТМ STANLEY. Пізніше компанія виробляє автоматичні двері (1930р.), а в 1931 році – першу вимірювальну рулетку. Пізніше, асортимент рулеток збільшувався, а одна з них Powerlock, брала участь в космічній місії Аполлон 11.

Спад виробництва, який був пов'язаний з військовим часом так само торкнувся вже тоді успішну компанію. Економічна криза, брак робочих боляче вдарили по ній. Що б залишитися на ринку і не збанкрутувати було прийнято рішення перейти на виробництво військової техніки.

В послевоенные годы, хотя STANLEY и продавал качественную и необходимую продукцию, рост компании был минимальным. Те времена диктовали свои условия на рынке, братьям приходилось искать новые пути налаживания торговли и идти на риски.

Одним из таких риском, и оправданным должны заметить, было преобретение компании Humason, специализировавшей в отросли автомобильных запчастей и пружин, а также Danis Corporation(компания алюминеевых дверей и окон). И именно тогда, когда рынок по металлообработке имел шаткое состояние, со своими победоносными новинками выступает ТМ STANLEY(1960г.).

Через год бренд выпускает свою первую аккумуляторную дрель. Технологический процесс стал на несколько порядков выше. Кроме рулеток, ручного инструмента, рубанков перечень выпускаемой продукции достаточно велик.

 На сегодняшний день, после слития еще с одной сильной «акулой» бизнеса компанией  Black & Decker (2009г.) выпускается более 2000 наименований  высококачественной продукции. Теперь на рынке профессиональных инструментов появился новый, сильный и конкурентоспособный игрок.
Концерн STANLEY Black & Decker зараз лідер у своїй галузі виробництва якісних, високоефективних та изностойких товарів, які реалізуються по всьому світу. Вікова історія, падіння і злети на ринку, безупречнная репутація – це доля «сильних» світу цього.
Купуйте товари ТМ STANLEY і вони Вас не розачаруют.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner